Kuruluş
Kazanılan Derece
Kabul ve Kayıt Koşulları
Önceki Öğrenmenin (formal, in-formal, non-formal) Tanınması Hakkında Kurallar
Yeterlilik Koşulları ve Kuralları
Program Profili
Mezunların İstihdam Profilleri (örneklerle)
Üst Derece Programlarına Geçiş
Sınavlar, Ölçme ve Değerlendirme
Mezuniyet Koşulları
Adres ve İletişim Bilgileri (Program Başkanı, AKTS/DS Koordinatörü)
Bölüm Olanakları
# | Program Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 79690 | Türk Milli Eğitim sistemini, öğretmenlik mesleğini ve eğitim bilimleri alanını tüm yönleriyle tanımak |
2 | 79691 | Öğrencilerin gelişim özellikleri doğrultusunda farklı öğrenme yaklaşımlarını bilmek |
3 | 79721 | Hedef dili, dilbilim alanlarını, dil öğretim kuram ve yaklaşımlarını tanımak |
4 | 79692 | Hedef dilin kültürünü ve edebiyatını tanımak |
5 | 79693 | Çağdaş dil öğrenme kuram, yaklaşım ve uygulamalarını göz önüne alarak, İngilizce öğretimine uygun planlama yapabilmek |
6 | 79694 | Farklı amaçlar ve farklı dil yeterlik düzeylerindeki öğrenciler için, dil öğretiminin gerektirdiği, olumlu ve güdüleyici öğrenme ortamlarını düzenleyebilmek |
7 | 79724 | Farklı öğrenme stratejileri kapsamında öğrenenlere kendi kendine öğrenme yollarını keşfettirebilmek |
8 | 79726 | Dil öğretim sürecine uygun düzenlenmiş araç, gereç ve materyali seçmek, uyarlamak veya geliştirebilmek ve kullanmak |
9 | 79727 | Dil öğreniminin niteliğini artırmak için bilgi iletişim teknolojilerini, ilgili bilgisayara yazılımlarını ve internet kaynaklarını kullanabilmek |
10 | 79728 | Sesbilimi, sözcük, biçimbilgisi, anlambilimi, sözdizimini ve edimbilimi, öğrencilerin yabancı dilde temel dil becerilerini ve iletişim yeterliliklerini geliştirmek için kullanabilmek |
11 | 79729 | Öğrencilerin program hedeflerine göre ilerlemelerini ölçen, performansa dayalı ölçme araçları dahil olmak üzere, uygun ölçme ve değerlendirme araç ve yöntemlerini seçip kullanabilmek, sonuçları değerlendirip uygulamalarına yansıtabilmek |
12 | 79695 | İngilizceyi doğru, anlaşılır bir şekilde kullanmalarını sağlayabilmek için, öğrencilerin dinleme/izleme, konuşma, okuma ve yazma becerilerini geliştirebilmek |
13 | 79723 | Dil öğrenme ortamının gerektirdiği uygun yöntem, teknik ve stratejileri seçip kullanabilmek |
14 | 79722 | Etkili bir rehberlik hizmeti sunabilmek için temel etik kuralları ve mesleğin sınırlılıklarını ve yasal konuları bilmek, bu konudaki gelişmeleri takip edebilmek ve öğrenciyi tanıma yollarını kavramak |
15 | 79725 | İngilizce iletişim becerisi kazandırmak ve iletişimsel yeterliklerini geliştirmek için öğrencilere anlamlı etkileşim fırsatları sunmak, çok ve çeşitli şekillerde dile maruz kalmalarını sağlamak ve öğrencilere model olabilmek |
- 1.
- Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.
- 1.
- Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
- 2.
- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme.
- 1.
- Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme
- 2.
- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme
- 3.
- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme
- 1.
- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme
- 2.
- Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme
- 3.
- Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme.
- 1.
- Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme
- 2.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
- 3.
- Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme.
- 4.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- 5.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme.
- 1.
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme
- 2.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma
TYYÇ | Program Çıktıları | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||
BİLGİ | 1 | |||||||||||||||
BECERİ | 1 | |||||||||||||||
2 | ||||||||||||||||
YETKİNLİKLER ( Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği ) | 1 | |||||||||||||||
2 | ||||||||||||||||
3 | ||||||||||||||||
YETKİNLİKLER ( Öğrenme Yetkinliği ) | 1 | |||||||||||||||
2 | ||||||||||||||||
3 | ||||||||||||||||
YETKİNLİKLER ( İletişim ve Sosyal Yetkinlik ) | 1 | |||||||||||||||
2 | ||||||||||||||||
3 | ||||||||||||||||
4 | ||||||||||||||||
5 | ||||||||||||||||
YETKİNLİKLER ( Alana Özgü Yetkinlik ) | 1 | |||||||||||||||
2 |
ZİH001 | Zorunlu Temel İngilizce (Hazırlık Sınıfı) | Zorunlu | 26 | 0 | 0 | 26 | 60 |
ZİH001 | Zorunlu Temel İngilizce (Hazırlık Sınıfı) | Zorunlu | 26 | 0 | 0 | 26 | 30 |
Yıl: 1, Dönem: 1 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
EGGK105 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGGK107 | Yabancı Dil I | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGGK109 | Türk Dili I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
EGGK111 | Bilişim Teknolojileri | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
EGMB101 | Eğitime Giriş | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB102 | Eğitim Sosyolojisi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT101 | Eğitim Bilimine Giriş | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
INAE101 | Okuma Becerileri I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
INAE103 | Yazma Becerileri I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
INAE105 | Dinleme ve Sesletim I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
INAE107 | Sözlü İletişim Becerileri I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
İNÖ101 | Bağlamsal Dil Bilgisi-I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ103 | İleri Okuma ve Yazma-I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ105 | Dinleme ve Sesletim-I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ107 | Sözlü İletişim Becerileri-I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ109 | Etkili İletişim | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 2 |
İNÖ111 | Sözcük Bilgisi-I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
TYA101 | Türkçe I : Yazılı Anlatım | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Yıl: 1, Dönem: 2 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
EGGK106 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGGK108 | Yabancı Dil II | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGGK110 | Türk Dili II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
EGMB103 | Eğitim Psikolojisi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB104 | Eğitim Felsefesi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT102 | Eğitim Psikolojisi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
INAE102 | Okuma Becerileri II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
INAE104 | Yazma Becerileri II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
INAE106 | Dinleme ve Sesletim II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
INAE108 | Sözlü İletişim Becerileri II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
INAE110 | İngilizcenin Yapısı | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
İNÖ102 | Bağlamsal Dil Bilgisi-II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ104 | İleri Okuma ve Yazma-II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ106 | Dinleme ve Sesletim-II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ108 | Sözlü İletişim Becerileri-II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ110 | Sözcük Bilgisi-II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ112 | Yabancı Dil Öğretiminde Bilgi ve İletişim Teknolojileri II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
SSD | Serbest Seçmeli Ders II | SDG | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
TSA102 | Türkçe II : Sözlü Anlatım | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Yıl: 2, Dönem: 3 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
EGGK | GK SEÇMELİ | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 18 |
EGMB | MB SEÇMELİ | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 24 |
EGMB202 | Öğretim Teknolojileri | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB203 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT201 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
INAE | AE SEÇMELİ (İngilizce) | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 24 |
INAE203 | İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
INAE205 | İngiliz Edebiyatı I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
INAE207 | Dilbilim I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
INAE209 | Eleştirel Okuma ve Yazma | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
İNÖ201 | İngiliz Edebiyatı-I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ203 | Dilbilim-I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ205 | İngilizce Öğretiminde Yaklaşımlar-I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ207 | İngilizce Türkçe Çeviri | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ209 | Anlatım Becerileri | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ-GK1 | Gk Seçmeli I | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
Yıl: 2, Dönem: 4 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
EGMB201 | Türk Eğitim Tarihi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB204 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT202 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 6 |
INAE204 | İngilizce Öğretim Programları | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
INAE206 | İngiliz Edebiyatı II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
INAE208 | Dilbilim II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
INAE210 | Dil Edinimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
İNÖ202 | İngiliz Edebiyatı-II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ204 | Dilbilim-II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ206 | İngilizce Öğretiminde Yaklaşımlar-II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ208 | Dil Edinimi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ210 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
İNÖ212 | Özel Öğretim Yöntemleri-I | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 4 |
Yıl: 3, Dönem: 5 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
EGMB302 | Eğitimde Ahlak ve Etik | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB304 | Sınıf Yönetimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT301 | Sınıf Yönetimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
INAE303 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
INAE305 | İngilizce Dil Becerilerinin Öğretimi I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
INAE307 | Dil ve Edebiyat Öğretimi I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
İNÖ301 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi-I | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ303 | Özel Öğretim Yöntemleri-II | Zorunlu | 2 | 0 | 2 | 3 | 5 |
İNÖ305 | Dil Becerilerinin Öğretimi-I | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ307 | Edebiyat ve Dil Öğretimi-I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ311 | Drama | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ-D1 | İkinci Yabancı Dil I | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Yıl: 3, Dönem: 6 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
EGMB301 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB303 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT302 | Ölçme ve Değerlendirme | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
INAE308 | Dil ve Edebiyat Öğretimi II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
İNÖ302 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi-II | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ304 | Türkçe-İngilizce Çeviri | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ306 | Dil Becerilerinin Öğretimi-II | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ308 | Edebiyat ve Dil Öğretimi-II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Zorunlu | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
İNÖ-D2 | İkinci Yabancı Dil II | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Yıl: 4, Dönem: 7 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
ATİ101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
EGGK210 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Zorunlu | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
EGMB404 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT401 | Rehberlik | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ401 | Yabancı Dil.Öğ. Mat. İnc. ve Geliş. | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
İNÖ409 | Okul Deneyimi | Zorunlu | 1 | 4 | 0 | 3 | 8 |
İNÖ411 | Özel Eğitim | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
İNÖ-A1 | A Seçmeli I | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 |
İNÖ-D3 | İkinci Yabancı Dil III | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Yıl: 4, Dönem: 8 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
ATİ102 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
EGMB403 | Okullarda Rehberlik | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT402 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
İNÖ402 | Yabancı Dil.Öğrt.Ölçme ve Değ. | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
İNÖ412 | Karşılaştırmalı Eğitim | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
İNÖ414 | Öğretmenlik Uygulaması | Zorunlu | 2 | 6 | 0 | 5 | 12 |
İNÖ-A2 | A Seçmeli II | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
İNÖ-A3 | A Seçmeli III | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
Yıl: 1, Dönem: 1 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
GKA107 | Yabancı Dil I(Almanca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
GKF107 | Yabancı Dil I(Fransızca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
GKİ107 | Yabancı Dil I(İngilizce) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
Yıl: 1, Dönem: 2 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
GKA108 | Yabancı Dil II (Almanca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
GKF108 | Yabancı Dil II (Fransızca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
GKİ108 | Yabancı Dil II (İngilizce) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
Yıl: 2, Dönem: 3 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
EGGK001 | Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK002 | Beslenme ve Sağlık | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK003 | Bilim Tarihi ve Felsefesi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK004 | Bilim ve Araştırma Etiği | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK005 | Ekonomi ve Girişimcilik | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK006 | Geleneksel Türk El Sanatları | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK007 | İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK008 | İnsan İlişkileri ve İletişim | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK009 | Kariyer Planlama ve Geliştirme | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK010 | Kültür ve Dil | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK011 | Medya Okuryazarlığı | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK012 | Mesleki İngilizce | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK013 | Sanat ve Estetik | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK014 | Türk Halk Oyunları | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK015 | Türk İşaret Dili | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK016 | Türk Kültür Coğrafyası | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK017 | Türk Musikisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK018 | Türk Sanatı ve Tarihi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGMB001 | Açık ve Uzaktan Öğrenme | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB002 | Çocuk Psikolojisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB003 | Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB004 | Eğitim Hukuku | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB005 | Eğitim Antropolojisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB006 | Eğitim Tarihi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB007 | Eğitimde Drama | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB008 | Eğitimde Program Dışı Etkinlikler | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB009 | Eğitimde Program Geliştirme | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB010 | Eğitimde Proje Hazırlama | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB011 | Eleştirel ve Analitik Düşünme | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB012 | Hastanede Yatan Çocukların Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB013 | Kapsayıcı Eğitim | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB014 | Karakter ve Değer Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB015 | Karşılaştırmalı Eğitim | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB016 | Mikro Öğretim | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB017 | Müze Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB018 | Okul Dışı Öğrenme Ortamları | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB019 | Öğrenme Güçlüğü | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB020 | Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB021 | Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB022 | Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
İNAE001 | Dil ve Toplum | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
İNAE002 | Dünya İngilizceleri ve Kültür | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
İNAE003 | Edimbilimi ve Dil Öğretimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
İNAE004 | İngilizce Ders Kitabı İnceleme | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
İNAE005 | İngilizce Öğretiminde Drama | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
İNAE006 | İngilizce Öğretiminde Materyal Tasarımı | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
İNAE007 | İngilizce Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
İNAE008 | İngilizce Sözcük Bilgisi Öğretimi | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 | |
İNAE009 | Kitle İletişiminde İngilizce | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
İNAE010 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
İNAE011 | Sosyodilbilim ve Dil Öğretimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
İNAE012 | Söylem Çözümlemesi ve Dil Öğretimi | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
İNAE013 | Tümleşik Dil Becerilerinin Öğretimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
İNÖ211 | Gk Seçmeli I (Eğitim Felsefesi) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
İNÖ213 | Gk Seçmeli I (Mitoloji) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
Yıl: 3, Dönem: 5 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
İNÖ309 | İkinci Yabancı Dil I (Almanca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | |
İNÖ313 | İkinci Yabancı Dil I (Fransızca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Yıl: 3, Dönem: 6 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
İNÖ310 | İkinci Yabancı Dil II (Almanca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | |
İNÖ314 | İkinci Yabancı Dil II (Fransızca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Yıl: 4, Dönem: 7 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
İNÖ405 | A Seçmeli I (Çağdaş İngiliz Romanı) | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | |
İNÖ407 | A Seçmeli I (İngiliz Kültür Tarihi) | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | |
İNÖ403 | İkinci Yabancı Dil III (Almanca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | |
İNÖ413 | İkinci Yabancı Dil III (Fransızca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Yıl: 4, Dönem: 8 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
İNÖ404 | A Seçmeli II (Bilgisayar Destekli Yabancı Dil Öğretimi) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
İNÖ406 | A Seçmeli II (Akademik Konuşma) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
İNÖ408 | A Seçmeli III (Dil Öğretimi Yeni Eğilimler) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
İNÖ410 | A Seçmeli III (Yab.Dil Öğr. Sosyokültürel Boyut) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |