Kuruluş
Kazanılan Derece
Derecenin Düzeyi
Kabul ve Kayıt Koşulları
Önceki Öğrenmenin (formal, in-formal, non-formal) Tanınması Hakkında Kurallar
Yeterlilik Koşulları ve Kuralları
Program Profili
Mezunların İstihdam Profilleri (örneklerle)
Üst Derece Programlarına Geçiş
Sınavlar, Ölçme ve Değerlendirme
Mezuniyet Koşulları
Adres ve İletişim Bilgileri (Program Başkanı, AKTS/DS Koordinatörü)
Bölüm Olanakları
# | Program Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 71196 | Resim-İş Eğitimi alanının yaratma süreçleri ve ürünlerini tanımlayabilir, alana özgün terminolojiyi, uygulamaya yönelik araç-gereç, teknik ve yöntemleri kullanabilir. |
2 | 71197 | Görsel Sanatlar başlığı altında toplanabilecek alt disiplinler hakkında bilgi sahibi olur ve en az bir alanda derinlemesine birikim sağlayarak sanatsal sorunları tanımlama ve çözme yeterliği kazanır. |
3 | 71198 | Çeşitli sanat disiplinlerine ait ürünleri yapısal, tarihsel ve kültürel bağlantılar ekseninde çözümleyebilir. |
4 | 71199 | Türk eğitiminin tarihsel gelişimi hakkında bilgi sahibi olur, Görsel sanatlar ve resim dersini milli eğitimin genel amaçları doğrultusunda yapılandırabilir. |
5 | 71200 | Öğrencilerin yaşlarına, ön bilgilenmişlikleri / hazır bulunuşluk durumları ve yeteneklerine göre uygun teknik, yöntem ve stratejileri kullanabilir. |
6 | 71201 | Öğretmenlik yaşamında derslerini sistemli ve etkin biçimde sürdürebilecek, öğrencilerin kendilerini demokratik bir şekilde ifade edebilecekleri etkileşim ortamını oluşturabilir. |
7 | 71202 | Öğrencilerinin bireysel ve grup ihtiyaçlarına duyarlı, etkili iletişim kurabilecek ve dönütleri doğru değerlendirebilecek birikimli bir öğretmen adayı olarak rehberlik çalışmalarına destek verebilir. |
8 | 71203 | Ders çıktılarını doğru bir şekilde uygun ölçütler kullanarak ölçebilir ve değerlendirebilir. |
9 | 71204 | Öğretim sürecinde dersi daha etkin kılacak planlamayı ve uygun materyalleri tasarlayabilir ve geliştirebilir. |
10 | 71205 | Türkçeyi ve sesini öğretim sürecinde doğru ve etkin olarak kullanabilir. |
11 | 71207 | Toplumun güncel sorunlarına duyarlı, çözüm önerileri geliştirebilen ve bunun okullarda uygulamaya yönelik bilgi ve becerileri kazanır. |
12 | 71206 | Yabancı kaynakları, gelişmeleri takip edebilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olur. |
13 | 71209 | Toplumun mevcut sorunlarına duyarlıdır, çözümler geliştirir, pratik bilgi ve beceriler geliştirir. |
14 | 71210 | Türkçe ve sesi doğru ve etkili bir öğretim süreci olarak kullanır. |
15 | 71208 | İletişim ve bilgi teknolojilerine izin verir, yabancı dil bilgisine sahip olur ve alandaki yabancı literatürü takip ede |
- 1.
- Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.
- 1.
- Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
- 2.
- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme.
- 1.
- Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme
- 2.
- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme
- 3.
- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme
- 1.
- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme
- 2.
- Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme
- 3.
- Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme.
- 1.
- Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme
- 2.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
- 3.
- Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme.
- 4.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- 5.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme.
- 1.
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme
- 2.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma
TYYÇ | Program Çıktıları | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||
BİLGİ | 1 | |||||||||||||||
BECERİ | 1 | |||||||||||||||
2 | ||||||||||||||||
YETKİNLİKLER ( Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği ) | 1 | |||||||||||||||
2 | ||||||||||||||||
3 | ||||||||||||||||
YETKİNLİKLER ( Öğrenme Yetkinliği ) | 1 | |||||||||||||||
2 | ||||||||||||||||
3 | ||||||||||||||||
YETKİNLİKLER ( İletişim ve Sosyal Yetkinlik ) | 1 | |||||||||||||||
2 | ||||||||||||||||
3 | ||||||||||||||||
4 | ||||||||||||||||
5 | ||||||||||||||||
YETKİNLİKLER ( Alana Özgü Yetkinlik ) | 1 | |||||||||||||||
2 |
Yıl: 1, Dönem: 1 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
ATİ101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
EGGK105 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGGK107 | Yabancı Dil I | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGGK109 | Türk Dili I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
EGGK111 | Bilişim Teknolojileri | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
EGMB101 | Eğitime Giriş | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB104 | Eğitim Felsefesi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT101 | Eğitim Bilimine Giriş | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
RSAE101 | Temel Tasarım I | Zorunlu | 2 | 4 | 0 | 4 | 5 |
RSAE103 | Desen I | Zorunlu | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
RSÖ101 | Temel Tasarım-I | Zorunlu | 4 | 4 | 0 | 6 | 9 |
RSÖ103 | Desen-I | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 6 |
RSÖ105 | Perspektif | Zorunlu | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
TYA101 | Türkçe I : Yazılı Anlatım | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
YD101 | Yabancı Dil I | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
Yıl: 1, Dönem: 2 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
ATİ102 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
EGGK106 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGGK108 | Yabancı Dil II | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGGK110 | Türk Dili II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
EGMB102 | Eğitim Sosyolojisi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB103 | Eğitim Psikolojisi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT102 | Eğitim Psikolojisi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
RSAE102 | Temel Tasarım II | Zorunlu | 2 | 4 | 0 | 4 | 5 |
RSAE104 | Desen II | Zorunlu | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
RSAE106 | Sanat Tarihine Giriş | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
RSAE108 | Perspektif | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
RSÖ102 | Temel Tasarım-II | Zorunlu | 4 | 4 | 0 | 6 | 9 |
RSÖ104 | Desen-II | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 6 |
RSÖ106 | Sanat Tarihine Giriş | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
TSA102 | Türkçe II : Sözlü Anlatım | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
YD102 | Yabancı Dil II | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
Yıl: 2, Dönem: 3 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
EGGK | GK SEÇMELİ | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 12 |
EGMB | MB SEÇMELİ | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 24 |
EGMB202 | Öğretim Teknolojileri | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB203 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT201 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
RSAE | AE SEÇMELİ (Resim-İş) | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 24 |
RSAE201 | Anasanat Atölye I | SDG | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 |
RSAE203 | Seçmeli Sanat Atölye I | SDG | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
RSAE205 | Batı Sanatı Tarihi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
RSAE207 | Görsel Sanatlar Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
RSÖ219 | Yazı | Zorunlu | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
RSÖ221 | Batı Sanatı Tarihi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
RSÖ223 | Seçmeli- Estetik ve Sanat Eğitimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
RSÖ225 | Bilgisayar Ortamında Tasarım I | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 4 |
RSÖ-A1 | Anasanat Atölye I | SDG | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 |
RSÖ-S1 | Sanat Atölyesi I | SDG | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
Yıl: 2, Dönem: 4 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
EGMB201 | Türk Eğitim Tarihi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB204 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT202 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
RSAE202 | Anasanat Atölye II | SDG | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 |
RSAE204 | Seçmeli Sanat Atölye II | SDG | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
RSAE206 | Çocukta Sanatsal Gelişim | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
RSAE208 | Görsel Sanatlar Öğretim Programları | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
RSÖ220 | Çocuğun Sanatsal Gelişimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
RSÖ222 | Sanat Felsefesi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
RSÖ226 | Bilgisayar Ortamında Tasarım II | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
RSÖ-A2 | Anasanat Atölyesi II | SDG | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 |
RSÖ-S2 | Sanat Atölyesi II | SDG | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
Yıl: 3, Dönem: 5 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
EGMB302 | Eğitimde Ahlak ve Etik | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB304 | Sınıf Yönetimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT301 | Sınıf Yönetimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
RSAE301 | Anasanat Atölye III | SDG | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 |
RSAE303 | Seçmeli Sanat Atölye III | SDG | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
RSAE305 | Türk Sanat Tarihi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
RSAE307 | Görsel Sanatlar Öğretimi I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
RSÖ327 | Türk Sanatı Tarihi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
RSÖ329 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
RSÖ331 | Özel Öğretim Yöntemleri-I | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
RSÖ-A3 | Anasanat Atölyesi III | SDG | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 |
RSÖ-S3 | Sanat Atölyesi III | SDG | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
Yıl: 3, Dönem: 6 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
EGMB301 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB303 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT302 | Ölçme ve Değerlendirme | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
RSAE302 | Anasanat Atölye IV | Zorunlu | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 |
RSAE304 | Seçmeli Sanat Atölye IV | Zorunlu | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
RSAE306 | Müze Eğitimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
RSAE308 | Çağdaş Sanat | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
RSAE310 | Görsel Sanatlar Öğretimi II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
RSÖ328 | Özel Öğretim Yöntemleri-II | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 4 |
RSÖ330 | Sanat Eleştirisi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
RSÖ332 | Çağdaş Sanat | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
RSÖ334 | Türk Eğitim Tarihi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
RSÖ-A4 | Anasanat Atölyesi IV | SDG | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 |
RSÖ-S4 | Sanat Atölyesi IV | SDG | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
Yıl: 4, Dönem: 7 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
EGMB404 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT401 | Rehberlik | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
RSAE401 | Anasanat Atölye V | Zorunlu | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 |
RSAE403 | Seçmeli Sanat Atölye V | Zorunlu | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 |
RSMB401 | Öğretmenlik Uygulaması I | Zorunlu | 2 | 6 | 0 | 5 | 10 |
RSÖ427 | Müze Eğitimi ve Uygulamaları | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
RSÖ429 | Özel Eğitim | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
RSÖ431 | Okul Deneyimi | Zorunlu | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 |
RSÖ-A5 | Anasanat Atölyesi V | SDG | 4 | 4 | 0 | 6 | 7 |
RSÖ-S5 | Sanat Atölyesi V | SDG | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
Yıl: 4, Dönem: 8 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
EGGK210 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Zorunlu | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 |
EGMB403 | Okullarda Rehberlik | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT402 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
RSAE402 | Anasanat Atölye VI | Zorunlu | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 |
RSAE404 | Seçmeli Sanat Atölye VI | Zorunlu | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 |
RSMB402 | Öğretmenlik Uygulaması II | Zorunlu | 2 | 6 | 0 | 5 | 10 |
RSÖ428 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Zorunlu | 1 | 2 | 0 | 2 | 4 |
RSÖ430 | Öğretmenlik Uygulaması | Zorunlu | 2 | 6 | 0 | 5 | 8 |
RSÖ-A6 | Anasanat Atölyesi VI | SDG | 4 | 4 | 0 | 6 | 9 |
RSÖ-S6 | Sanat Atölyesi VI | SDG | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
Yıl: 1, Dönem: 1 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
GKA107 | Yabancı Dil I(Almanca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
GKF107 | Yabancı Dil I(Fransızca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
GKİ107 | Yabancı Dil I(İngilizce) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
YDA101 | Almanca I | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
YDF101 | Fransızca I | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
YDİ101 | İngilizce I | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
Yıl: 1, Dönem: 2 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
GKA108 | Yabancı Dil II (Almanca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
GKF108 | Yabancı Dil II (Fransızca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
GKİ108 | Yabancı Dil II (İngilizce) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
YDA102 | Almanca II | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
YDF102 | Fransızca II | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
YDİ102 | İngilizce II | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
Yıl: 2, Dönem: 3 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
EGGK001 | Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK002 | Beslenme ve Sağlık | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK003 | Bilim Tarihi ve Felsefesi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK004 | Bilim ve Araştırma Etiği | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK005 | Ekonomi ve Girişimcilik | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK006 | Geleneksel Türk El Sanatları | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK007 | İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK008 | İnsan İlişkileri ve İletişim | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK009 | Kariyer Planlama ve Geliştirme | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK010 | Kültür ve Dil | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK011 | Medya Okuryazarlığı | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK012 | Mesleki İngilizce | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK013 | Sanat ve Estetik | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK014 | Türk Halk Oyunları | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK015 | Türk İşaret Dili | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK016 | Türk Kültür Coğrafyası | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK017 | Türk Musikisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK018 | Türk Sanatı ve Tarihi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGMB001 | Açık ve Uzaktan Öğrenme | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB002 | Çocuk Psikolojisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB003 | Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB004 | Eğitim Hukuku | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB005 | Eğitim Antropolojisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB006 | Eğitim Tarihi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB007 | Eğitimde Drama | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB008 | Eğitimde Program Dışı Etkinlikler | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB009 | Eğitimde Program Geliştirme | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB010 | Eğitimde Proje Hazırlama | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB011 | Eleştirel ve Analitik Düşünme | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB012 | Hastanede Yatan Çocukların Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB013 | Kapsayıcı Eğitim | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB014 | Karakter ve Değer Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB015 | Karşılaştırmalı Eğitim | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB016 | Mikro Öğretim | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB017 | Müze Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB018 | Okul Dışı Öğrenme Ortamları | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB019 | Öğrenme Güçlüğü | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB020 | Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB021 | Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB022 | Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE071 | Çağdaş Türk Sanatı | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE072 | Geleneksel Türk Resim Sanatı Tarihi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE073 | Mitoloji ve İkonografi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE074 | Özel Görsel Sanatları Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE075 | Sanat Eleştirisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE076 | Sanat Felsefesi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE077 | Sanat Öğretisi Uygulamaları | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE078 | Sanat Psikolojisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE079 | Sanat Sosyolojisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE080 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE081 | Tasarım Kültürü | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE082 | Türk Mitolojisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE083 | Yazı | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
RSAE001 | ASA Resim I | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE003 | ASA Grafik Tasarım I | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE005 | ASA Heykel I | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE007 | ASA Seramik I | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE009 | ASA Endüstriyel Tasarım I | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE011 | ASA Fotoğraf I | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE013 | ASA Özgübaskı I | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE043 | SSA Resim I | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
RSAE045 | SSA Heykel I | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
RAS207 | Asa I (Seramik-I) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ201 | Asa I (Resim-I) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ203 | Asa I (Grafik Tasarım-I) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ205 | Asa I (Heykel-I) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ209 | Asa I (Endüstriyel Tasarım-I) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ211 | Asa I (Fotoğraf-I) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ213 | Asa I (Özgün Baskı-I) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ215 | Ssaı (Resim I) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ217 | Ssa I (Heykel I) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
Yıl: 2, Dönem: 4 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
RSAE002 | ASA Resim II | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE004 | ASA Grafik Tasarım II | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE006 | ASA Heykel II | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE008 | ASA Seramik II | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE010 | ASA Endüstriyel Tasarım II | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE012 | ASA Fotoğraf II | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE014 | ASA Özgünbaskı II | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE044 | SSA Resim II | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
RSAE046 | SSA Heykel II | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
RSÖ202 | Asa II (Resim-II) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ204 | Asa II (Grafik Tasarım-II) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ206 | Asa II (Heykel-II) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ208 | Asa II (Seramik-II) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ210 | Asa II (Endüstriyel Tasarım-II) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ212 | Asa II (Fotoğraf-II) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ214 | Asa II (Özgün Baskı-II) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ216 | Ssa II (Resim II) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ218 | Ssa II (Heykel II) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
Yıl: 3, Dönem: 5 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
RSAE015 | ASA Resim III | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE017 | ASA Grafik Tasarım III | 1 | 4 | 0 | 3 | 4 | |
RSAE047 | SSA Grafik Tasarımı I | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
RSAE049 | SSA Heykel I | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
RSAE051 | SSA Seramik I | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
RSAE053 | SSA Endüstriyel Tasarım I | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
RSAE055 | SSA Fotoğraf I | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
RSAE057 | SSA Özgünbaskı I | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | |
RSÖ301 | Asa III (Resim-III) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ303 | Asa III (Grafik Tasarım-III) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ305 | Asa III (Heykel-III) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ307 | Asa III (Seramik-III) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ309 | Asa III (Endüstriyel Tasarım-III) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ311 | Asa III (Fotoğraf-III) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ313 | Asa III (Özgün Baskı-III) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ315 | Ssa III (Grafik Tasarım I) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ317 | Ssa III (Heykel I) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ319 | Ssa III (Seramik I) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ323 | Ssa III (Fotoğraf I) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ325 | Ssa III (Özgünbaskı I) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
Yıl: 3, Dönem: 6 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
RSÖ302 | Asa IV (Resim-IV) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ304 | Asa IV (Grafik Tasarım-IV) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ306 | Asa IV (Heykel-IV) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ308 | Asa IV (Seramik-IV) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ310 | Asa IV (Endüstriyel Tasarım-IV) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ312 | Asa IV (Fotoğraf-IV) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ314 | Asa IV (Özgün Baskı-IV) | 2 | 4 | 0 | 4 | 7 | |
RSÖ316 | Ssa IV (Grafik Tasarım-II) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ318 | Ssa IV (Heykel-II) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ320 | Ssa IV (Seramik-II) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ324 | Ssa IV (Fotoğraf-II) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ326 | Ssa IV (Özgün Baskı-II) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
Yıl: 4, Dönem: 7 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
RSÖ401 | Asa V (Resim-V) | 4 | 4 | 0 | 6 | 7 | |
RSÖ403 | Asa V (Grafik Tasarım-V) | 4 | 4 | 0 | 6 | 7 | |
RSÖ405 | Asa V (Heykel-V) | 4 | 4 | 0 | 6 | 7 | |
RSÖ407 | Asa V (Seramik-V) | 4 | 4 | 0 | 6 | 7 | |
RSÖ409 | Asa V (Endüstriyel Tasarım-V) | 4 | 4 | 0 | 6 | 7 | |
RSÖ411 | Asa V (Fotoğraf-V) | 4 | 4 | 0 | 6 | 7 | |
RSÖ413 | Asa V (Özgün Baskı-V) | 4 | 4 | 0 | 6 | 7 | |
RSÖ415 | Ssa V (Grafik Tasarım-I) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ417 | Ssa V (Heykel-I) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ419 | Ssa V (Seramik-I) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ423 | Ssa V (Fotoğraf-I) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ425 | Ssa V (Özgün Baskı-I) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |
Yıl: 4, Dönem: 8 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
RSÖ402 | Asa VI (Resim-VI) | 4 | 4 | 0 | 6 | 9 | |
RSÖ404 | Asa VI (Grafik Tasarım-VI) | 4 | 4 | 0 | 6 | 9 | |
RSÖ406 | Asa VI (Heykel-VI) | 4 | 4 | 0 | 6 | 9 | |
RSÖ408 | Asa VI (Seramik-VI) | 4 | 4 | 0 | 6 | 9 | |
RSÖ410 | Asa VI (Endüstriyel Tasarım-VI) | 4 | 4 | 0 | 6 | 9 | |
RSÖ412 | Asa VI (Fotoğraf-VI) | 4 | 4 | 0 | 6 | 9 | |
RSÖ414 | Asa VI (Özgün Baskı-VI) | 4 | 4 | 0 | 6 | 9 | |
RSÖ416 | Ssa VI (Grafik Tasarım-II) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ418 | Ssa VI (Heykel-II) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ420 | Ssa VI (Seramik-II) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ424 | Ssa VI (Fotoğraf-II) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 | |
RSÖ426 | Ssa VI (Özgün Baskı-II) | 2 | 2 | 0 | 3 | 5 |