Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Yıl | Dönem | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
IDR501 | İletişim Becerileri | 927003 | 1 | 2 | 6 |
Dersin Amacı
Dersin Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Diğer Hususlar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Dersin İçeriği
# | Etkinlikler | Adet | Yuzde Katkısı | Yarıyıl İci Etkinlik | Yıl Sonu Etkinlik |
---|---|---|---|---|---|
90 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 0 | 40 | ||
91 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 0 | 60 | ||
17 | Alan Çalışması | 0 | 40 | 1 | |
27 | Makale Yazma | 0 | 60 | 1 | |
2 | Final Sınavı | 0 | 100 | 1 |
# | Etkinlikler | Adet | Süresi(saat) | Toplam İş Yükü(saat) |
---|---|---|---|---|
2 | Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
5 | Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
17 | Alan Çalışması | 1 | 5 | 5 |
27 | Makale Yazma | 2 | 7 | 14 |
29 | Bireysel Çalışma | 14 | 6 | 84 |
33 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
# | Öğrenme Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 1548357 | İletişimi tanımlar ve iletişim modellerini bilir |
2 | 1548358 | Etkili iletişim yöntemlerini öğrenir |
3 | 1548356 | İletişim çatışmalarının nedenlerini bilir ve problem çözme becerilerini geliştirir |
# | Program Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 75892 | Bireysel ve toplumsal düzeyde etkili din hizmeti sunabilmek için gerekli olan genel kültür, alan bilgisi ve mesleki formasyona ilişkin bilgi ve becerilerini geliştirme. |
2 | 75885 | Örgün ve yaygın din eğitiminin hedef kitlesi olan çocuk, genç, yetişkin ve yaşlıları biyolojik, psikolojik, sosyal ve dini gelişim özelliklerine göre tanıyıp, uygun yöntem ve tekniklerle dini öğretileri sunabilme becerisi kazanma. |
3 | 75890 | Din bilimlerine ilişkin tarihi bilgi birikimiyle birlikte, alanıyla ilgili güncel bilgi ve gelişmeleri izleyebilme ve sorunların çözümünde kullanabilme becerisi kazanma. |
4 | 75888 | Milli ve dini değerler hususunda farkındalık oluşturarak, hurafelerden uzak, toplumsal örf ve adetlerin tanımasını ve yaşatılmasını sağlayabilme. |
5 | 75887 | Toplumsal alandaki gelişme ve sorunlara bağlı olarak yaşam boyu öğrenme felsefesi oluşturma. |
6 | 75886 | Toplumun dezavantajlı grubunu oluşturan (engelliler, mahkûmlar, hasta ve yaşlılar, dul ve yetimler) kişilere yönelik, dini danışmanlık ve rehberlik yapabilecek bilgi ve beceriye sahip olma. |
7 | 75891 | Her çeşit bireysel, toplumsal hatta küresel nitelikli, felsefi, sosyal, psikolojik ve dini içerikli sorunları, temel kaynaklardan yararlanarak, bilimsel düzeyde araştırıp, analiz ve sentez yaparak, rapor haline getirebilme becerisi kazanma. |
8 | 75889 | Aldığı eğitim ve öğretime paralel olarak, toplum içerisinde mesleğini temsil edebilme duygu ve becerisini kazanma. |