Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Yıl | Dönem | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
YDİ101 | İngilizce I | 927001 | 1 | 1 | 2 |
Dersin Amacı
Dersin Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Ön Koşul Dersleri
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Dersin İçeriği
# | Etkinlikler | Yuzde Katkısı | Yarıyıl İci Etkinlik | Yıl Sonu Etkinlik |
---|---|---|---|---|
90 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | ||
91 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | ||
1 | Ara Sınav | 100 | 1 | |
2 | Final Sınavı | 100 | 1 |
# | Etkinlikler | Adet | Süresi(saat) | Toplam İş Yükü(saat) |
---|---|---|---|---|
1 | Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
2 | Final Sınavı | 1 | 15 | 15 |
29 | Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
54 | Ev Ödevi | 1 | 10 | 10 |
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuar | Ders Notları |
---|---|---|---|---|
1 | ONE WORLD Present Simple: to be This, that, these, those Countries, Nationalities Personal Possessions | |||
2 | ONE WORLD Position of adjectives Possessive adjectives READING: Comments on holiday photos | |||
3 | MY LIFE Present Simple: have Possessive 's Family Members | |||
4 | MY LIFE Present Simple: I, You, We, They Wh- questions Common verb collocations READING: Online Forum | |||
5 | DAYS TO REMEMBER Frequency adverbs Present Simple: 3rd person singular Activities Daily Routines | |||
6 | DAYS TO REMEMBER Like, love, hate + -ing Telling the time Collocations with go, get, have READING: Blog about lazy son's habit | |||
7 | HOME LIFE There is/There are + a/an, some, any Talking about homes | |||
8 | HOME LIFE Prepositions of Place Urban Places READING: Review of hotel rooms | |||
9 | A REAL ACHIEVEMENT Can/Can't for ability, permission and possibility Sports & pastimes Collocations | |||
10 | Ara Sınav | |||
11 | A REAL ACHIEVEMENT Imperatives Parts of the body Verbs of Movement | |||
12 | A REAL ACHIEVEMENT -ly adverbs READING: They look alike, but .... | |||
13 | SHOPPING AROUND Present Continuous Shops & amenities Colours | |||
14 | SHOPPING AROUND Present Continuous & Present Simple READING: A mall with a difference |
# | Öğrenme Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 1249155 | Alanında yeterli olacak düzeyde ("European Language Portfolio Global Scale", Level A2) yabancı dil bilgisine sahip olur |
2 | 1249157 | Kısa net iletileri kavrayabilir |
3 | 1249156 | Kısa, günlük metinleri kavrayabilir |
4 | 1249158 | Basit, günlük sohbetlere katılabilir |
5 | 1249159 | Sade bir dille kendi ve çevresi hakkında konuşabilir |
6 | 1249154 | Kısa, basit notlar ve iletiler yazabilir |
# | Program Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 65574 | Ofis ve paket programlarının kullanma becerisi |
2 | 65575 | Bir problemi analiz etme ve çözüm yolları sunma becerisi |
3 | 65576 | Programlama mantığını kavrama ve uygulama becerisi |
4 | 65577 | Farklı programlama dilleri öğrenme ve kullanma becerisi |
5 | 65578 | Temel teknoloji ve bilim kavramları hakkında yorum yapma becerisi |
6 | 65579 | Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve iletişim kurabilme becerisi |
7 | 65580 | Dijital ortamda görsel grafik öğeleri ile çalışma becerisi |
8 | 65581 | Bilgisayar donanımlarını tanıma ve kullanma becerisi |
9 | 65582 | Veri tabanı oluşturma ve yönetme becerisi |
10 | 65583 | Web sayfaları oluşturma ve yönetme becerisi |
11 | 65584 | Bilgisayar işletim sistemlerini tanıma becerisi |
12 | 65585 | Bilgisayar ağ sistemlerini tanıma ve kullanma becerisi |
13 | 65586 | Bilgisayarın temel çalışma prensibini kavrama becerisi |
14 | 65587 | Bilgisayar sistemlerinde kullanılan ticari uygulamaları kullanma becerisi |
15 | 65588 | Takım çalışması yapabilme becerisi |
16 | 65589 | Bilimsel araştırma ilkeleri doğrultusunda veri toplama ve verilerin analizini yapabilmeyi öğrenir |
17 | 65590 | Öğrencilerin sözlü ve yazılı iletişim yeteneklerini geliştirmek |