Ders Öğretim Planı

Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Yıl Dönem AKTS
VİÇ602 İç Hastalıklarında Genel Tedavi İlkeleri 927003 1 2 6

Dersin Amacı

Hastalıkların tedavisine yaklaşımın öğretilmesi

Ön Koşul Dersleri

yok

Önerilen Diğer Hususlar

yok

Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Köpek ve Kedilerin İç Hastalıkları Veterinary Medicine Veterinary Medicine Veterinary Internal Medicine Veterinary Internal Medicine

Staj Durumu

yok

Dersin İçeriği

İç hastalıkların tedavisine giriş İç hastalıklarında sistemik hastalıklara yaklaşım Sistemik hastalıklara özel tedavi ilkeleri

Değerlendirme

# Etkinlikler Adet Yuzde Katkısı Yarıyıl İci Etkinlik Yıl Sonu Etkinlik
90 Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 1 40
91 Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 1 60
1 Ara Sınav 1 100 1
2 Final Sınavı 1 100 1

Ders İş Yükü Verisi

# Etkinlikler Adet Süresi(saat) Toplam İş Yükü(saat)
1 Ara Sınav 1 2 2
2 Final Sınavı 1 2 2
5 Derse Katılım 14 3 42
18 Örnek Vaka İncelemesi 5 1 5
19 Beyin Fırtınası 2 4 8
28 Makale Kritik Etme 7 1 7
32 Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma 14 2 28
33 Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma 1 25 25
34 Okuma 7 1 7
49 Performans 6 1 6
54 Ev Ödevi 14 1 14

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Genel tedavi ilkelerine yaklaşımlar
2 Genel tedavi ilkelerine yaklaşımlar
3 Genel tedavi ilkelerine yaklaşımlar
4 Genel tedavi ilkelerine yaklaşımlar
5 Genel tedavi ilkelerine yaklaşımlar
6 Genel tedavi ilkelerine yaklaşımlar
7 Genel tedavi ilkelerine yaklaşımlar
8 vize
9 Sistemik hastalıklarda tedaviye yaklaşım
10 Sistemik hastalıklarda tedaviye yaklaşım
11 Sisttemik hastalıklarda tedaviye yaklaşım
12 Sistemik Hastalıklarda tedaviye yaklaşım
13 Sistemik Hastalıklarda tedaviye yaklaşım
14 Sistemik hastalıklarda tedaviye yaklaşım

Dersin Öğrenme Çıktıları

# Öğrenme Çıktı Id Açıklama
1 1525232 Hastalıklara Yaklaşımı Öğrenirler
2 1525233 Hastalıkların Tedavilerine Yaklaşımı Öğrenirler

Ögrenme Çıktı Matrisi

Program Çıktısı
Öğrenme Çıktısı
1
2
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek