Ders Öğretim Planı

Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Yıl Dönem AKTS
GKBÖ103 YABANCI DİL 1 927001 1 1 3

Dersin Amacı

Bu ders ile öğrencilerin; "European Language Portfolio Global Scale" A2 düzeyinde İngilizcede; -Temel dilbigisine sahip olmaları, -Dinlediklerini anlayabilmeleri, -Karşılıklı konuşabilmeleri amaçlanmaktadır.

Dersin Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri

Lecturer

Ön Koşul Dersleri

Yok

Önerilen Diğer Hususlar

Yok

Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

English in Mind Student's Book 1 English in Mind Workbook 1

Dersin Sunulduğu Dil

İngilizce

Staj Durumu

Yok

Dersin İçeriği

Present Simple, Present Continuous Tense ; Present Simple vs Present Continuous; Past Simple Tense, Time Expressions in these tenses, Countable and uncountable nouns, Vocabulary on jobs, food and drink

Değerlendirme

# Etkinlikler Adet Yuzde Katkısı Yarıyıl İci Etkinlik Yıl Sonu Etkinlik
90 Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 0 40
91 Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 0 60
1 Ara Sınav 1 100 1
2 Final Sınavı 1 100 1

Ders İş Yükü Verisi

# Etkinlikler Adet Süresi(saat) Toplam İş Yükü(saat)
1 Ara Sınav 1 1 1
2 Final Sınavı 1 1 1
5 Derse Katılım 14 2 28
29 Bireysel Çalışma 15 3 45

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Welcome Section ( Greetings and Introduction, The Verb "be", Possessive Adjectives, There is/There are, Rooms and furniture)
2 Welcome Section (Prepositions of Place, Have/has got, Colurs,Adverbs of Frequency, Object Pronouns, Can/can't for ability, Clothes, Money and Prices)
3 Present Simple (positive and negative; questions and short answers); Vocabulary :Hobbies and Interest
4 Reading :An Unusual Hobby Like+ing ( Speaking using this pattern)
5 Present Continuous Tense ; Present Simple vs Present Continuous; Time Expressions in these two tenses
6 Vocabulary exercises on Housework; Speaking about housework, Reading : Let's Give him a Hand
7 Past Simple "be" and regular verbs(positive and negative); Was/were born ; Reading: Erin Brockovich)
8 Studying on Multi-word verbs and Memory words; Reading :Remembering Heroes
9 Past Simple Tense(regular and irregular verbs;questions and short answers); Reading : The Ping Pong Friendship that changed the world
10 MID-TERM WEEK
11 Vocabulary on Past time Expressions and on Sports ; Speaking on Past Events and happenings
12 Reading : What does "Success" mean? ; Have to/ don't have to; Speaking on the things we have/don't have to do at home
13 Vocabulary : Jobs ; Work and Money Reading : Following A Dream
14 Countable and uncountable nouns ; a/an, some and any, much and many Reading : A Long and Healty Life, Vocabulary on Food and DrinkSpeaking on Ordering a MealCheck your Progress

Dersin Öğrenme Çıktıları

# Öğrenme Çıktı Id Açıklama
1 1277161 Alanında yeterli olacak düzeyde ("European Language Portfolio Global Scale", Level A2) yabancı dil bilgisine sahip olur.
2 1277162 Kısa net iletileri kavrayabilir.
3 1277158 Kısa, günlük metinleri kavrayabilir.
4 1277159 Basit, günlük sohbetlere katılabilir.
5 1277160 Sade bir dille kendi ve çevresi hakkında konuşabilir.
6 1277163 Kısa, basit notlar ve iletiler yazabilir.

Bölüm Program Çıktıları

# Program Çıktı Id Açıklama
1 64339 Beden eğitimi ve spor alanının belli başlı kavramlarını, varsayımlarını, tartışmalarını, araştırma ve inceleme yöntemlerini kullanabilme
2 64340 Öğreteceği alan ile ilgili bilgileri, diğer konu alanları ile ilişkilendirerek; alanın okul çapında uygulanan program içindeki yerini anlayabilme
3 64341 Farklı bakış açılarını kabul ederek bilginin nasıl geliştiğini öğrencilere aktarabilme
4 64342 Öğrettiği alana ilişkin gelişmeleri yakından izleyerek, günlük yaşamla ilişkisini kurabilme
5 64343 Sürekli öğrenmeyi alışkanlık hale getirerek alana ile ilgili faaliyetlere ve alanın öğretimi konusundaki profesyonel etkinliklere aktif olarak katılabilme
6 64344 Öğrencilerin çeşitli özelliklerini (fiziksel,sosyo-ekonomik,zihinsel,duygusal ve psikomotor) tanıyabilme
7 64345 Eleştirel düşünme, problem çözme ve performans becerilerine ait gelişmelerini özendirmek için çeşitli öğretim stratejilerini uygulayabilme
8 64346 Öğrencilerin aktif biçimde ders katıldığı, anlamlı ve kalıcı öğrenmenin oluştuğu, öğrencinin kendini güvende hissettiği bir öğrenme ortamı oluşturabilmek için gerekli olan birey ve grup yönetimi ilke vs stratejilerini uygulayabilme
9 64347 Öğrencinin bilişsel, duyuşsal sosyal fiziksel gelişimini sürekli olarak değerlendirmek için formal ve informal değerlendirme stratejilerini kullanabilme
10 64348 Öğrencilerin sağlıklı bir biçimde gelişmelerini sağlayabilmeleri için kendilerini tanıma, okula uyum, fiziksel gelişmeleri ile ilgili sınıf içi ve dışı etkinlikleri, başarı düzeyleri, öğrenme ve çalışma alışkanlıkları ilgi ve yetenekleri ile meslek seçimi konularında rehberlik yapabilme
11 64349 Bedensel, ruhsal ve zihinsel özellikler bakımından, özel eğitime gereksinim duyan öğrencilere, özelliklerine uygun olanak ve fırsatlarını yaratabilme
12 64350 Ergenlerin nasıl öğrendiklerini, nasıl geliştiklerini bilerek ve onlara entellektüel, mesleki, toplumsal ve kişisel gelişimlerini destekleyecek öğrenme fırsatları oluşturabilme
13 64351 Eğitim sisteminin temel ilkeleri, amaçları, sorunları ve geleceği hakkında duyarlılık gösterebilme
14 64352 Öğretmenlik mesleği için geçerli olan etik kurallara her zaman uygun davranabilme
15 64353 Toplumda spor kültürünün oluşturulması, farklı sporların tanıtılması ve spora katılımın yaygınlaştırılması için geçerli stratejiler geliştirebilme
16 64354 Sporda yetenek tarama ve seçme kriterlerini kullanarak farklı spor branşlarına yatkın yetenekleri ortaya çıkarabilme