Ders Öğretim Planı

Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Yıl Dönem AKTS
FBETZ Tez 927001 3 5 30

Dersin Amacı

Çalışılan bilimsel alanla ilgili bir problemin çözümü için bilgiye ulaşma, değerlendirme ve yorumlamaya yönelik, etik kurallara uygun bir çalışma yapılması.

Dersin Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri

Bölüm öğretim üyeleri

Ön Koşul Dersleri

Yüksek lisans derslerini tamamlamış olmak

Önerilen Diğer Hususlar

-

Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

-

Staj Durumu

-

Dersin İçeriği

Yüksek lisans tezi bir öğretim üyesinin danışmanlığında teorik ve uygulamalı derslerin tamamlanmasından sonra öğrencinin bağımsız bir çalışma yürütebilmesini içerir. Bu nedenle tez çalışması süresince öğrenci literatür tarama, veri toplama ve değerlendirme, analiz yapma ve sonuçlarını yazılı olarak sunmaya yönelik olarak danışmanının gözetiminde çalışmalar yapar.

Değerlendirme

# Etkinlikler Adet Yuzde Katkısı Yarıyıl İci Etkinlik Yıl Sonu Etkinlik
90 Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 1 50
91 Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 1 50
22 Proje Hazırlama 1 100 1
41 Proje Sunma 1 100 1

Ders İş Yükü Verisi

# Etkinlikler Adet Süresi(saat) Toplam İş Yükü(saat)
29 Bireysel Çalışma 15 50 750

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar
2 Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar
3 Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar
4 Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar
5 Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar
6 Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar
7 Arasınav
8 Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar
9 Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar
10 Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar
11 Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar
12 Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar
13 Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar
14 Yarıyıl sonu sınavı

Dersin Öğrenme Çıktıları

# Öğrenme Çıktı Id Açıklama
1 1558432 Bilgiye gereksinim duyma ve aradığı bilgiye ulaşabilme becerisi.
2 1558433 Tez konusu ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yayımlanması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri gözetebilme.
3 1558434 Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme becerisi.
4 1558435 Tez konusundaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme becerisi.

Ögrenme Çıktı Matrisi

Program Çıktısı
Öğrenme Çıktısı
1
2
3
4
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek