Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Yıl | Dönem | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
SBESYL | Seminer | 927001 | 1 | 2 | 0 |
Dersin Amacı
Dersin İçeriği
# | Etkinlikler | Adet | Yuzde Katkısı | Yarıyıl İci Etkinlik | Yıl Sonu Etkinlik |
---|---|---|---|---|---|
90 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 1 | 40 | ||
91 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 1 | 60 | ||
5 | Derse Katılım | 14 | 50 | 1 | |
11 | Soru-Yanıt | 14 | 25 | 1 | |
28 | Makale Kritik Etme | 14 | 25 | 1 | |
38 | Rapor Hazırlama | 1 | 60 | 1 | |
39 | Rapor Sunma | 1 | 40 | 1 |
# | Etkinlikler | Adet | Süresi(saat) | Toplam İş Yükü(saat) |
---|---|---|---|---|
2 | Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
21 | Rapor Sunma | 1 | 2 | 2 |
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuar | Ders Notları |
---|---|---|---|---|
1 | Proje hazırlamanın önemi. | |||
2 | Yapılmış tezler üzerine analizler | |||
3 | Proje geliştirme. Tasarım sorunları. | |||
4 | Proje alanları hakkında bilgilendirme. Konu seçimi. | |||
5 | Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması | |||
6 | Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması | |||
7 | Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması | |||
8 | Tez önerisi dosyası hazırlama | |||
9 | Tez önerisi dosyası hazırlama | |||
10 | Tez önerisinde biçimsel koşullar | |||
11 | Tez önerisinde içerik koşulları nelerdir | |||
12 | Tez önerisinde içerik ile ilgili çalışmalar | |||
13 | Tez uygulama süreci. Danışman ile çalışma koşulları. | |||
14 | Tez öneri değerlendirmeleri |
# | Öğrenme Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 1775379 | kendi araştırma konusu ile ilişkili bilgi birikimi oluşturabilecek |
2 | 1775380 | gerekli araştırma ve yazma becerilerini uygulayabilecek |
3 | 1775381 | kendi çalışmalarını yeterli düzeyde değerlendirebilecek |
4 | 1775382 | kendi araştırma konusunu sözlü bir şekilde sunabilecek |
# | Program Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 67501 | Radyoloji, Nükleer Tıp, Bilgisayar programcılığı ve Radyasyon Fiziği alanlarında güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirebilme, derinleştirebilme ve alanına yenilik getirecek özgün tanımlara ulaşabilme. |
2 | 67502 | Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşabilme. |
3 | 67506 | Alanı ile ilgili çalışmalarda araştırma yöntemlerini kullanabilmede üst düzey beceriler kazanmış olma. |
4 | 67507 | Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak işlevsel etkileşim kurabilme. |
5 | 67505 | Yeni ve karmaşık düşüncelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme. |
6 | 67503 | Alanındaki bilimsel, teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri tanıtarak, yaşadığı toplumun bilgi toplumu olma ve bunu sürdürebilme sürecine katkıda bulunabilme. |
7 | 67508 | Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşabilme. |
8 | 67504 | Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanı ile ilgili yeni düşünce ve yöntemler geliştirebilme. |
9 | 68975 | İyonize radyasyon kaynaklarının güvenli bir şekilde depolanmasını sağlama. |