Kuruluş
Kazanılan Derece
Derecenin Düzeyi
Kabul ve Kayıt Koşulları
Önceki Öğrenmenin (formal, in-formal, non-formal) Tanınması Hakkında Kurallar
Yeterlilik Koşulları ve Kuralları
Program Profili
Mezunların İstihdam Profilleri (örneklerle)
Üst Derece Programlarına Geçiş
Sınavlar, Ölçme ve Değerlendirme
Mezuniyet Koşulları
Adres ve İletişim Bilgileri (Program Başkanı, AKTS/DS Koordinatörü)
Bölüm Olanakları
# | Program Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 77268 | Bilimsel süreç ve bilimin doğası çerçevesinde Biyoloji konularını sorgulayarak öğrenmek ve bu bilgileri Biyoloji eğitimine uygulama becerisine sahip olmak |
2 | 77269 | Biyoloji eğitimi alanındaki eğitim modellerini ve kuramları bilmek |
3 | 77270 | Biyoloji eğitimi alanında eğitim problemlerini tanıma, modelleme ve çözme becerisi kazanmak |
4 | 77271 | Özel alanda seçilen bir konuda bilimsel araştırma projesi hazırlama, veri toplama, verileri analiz etme, değerlendirme, raporlaştırma ve projeyi sunma. |
5 | 77272 | Atatürk´ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti´nin birer ferdi olarak, Atatürk İlkeleri´ni yürüterek, anlayarak, içtenlikle benimseyip, ülkesini çağdaş düzeye taşımak için gerekli donanımlara sahip olmak. |
6 | 77273 | Eğitim uygulamaları için gerekli çağdaş teknikleri ve hesaplama araçlarını kullanabilme becerisi kazanmak. |
7 | 77274 | Çeşitli öğretim teknolojileri yoluyla nitelikli öğretim materyallerinin geliştirilmesi, seçilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi becerilerine sahip olmak. |
8 | 77275 | Eğitim uygulamalarında disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme becerisi kazanmak. |
9 | 77276 | Eğitim uygulamalarında bağımsız davranma, inisiyatif kullanma ve yaratıcılık becerisi kazanmak. |
10 | 77277 | Yaşam boyu öğrenme davranışı kazanmak. |
11 | 77278 | Öğretmenlik mesleğinin gerektirdiği etkili iletişim becerilerine ve Türkçeyi düzgün kullanma becerilerine sahip olmak. |
12 | 77279 | Alanındaki gelişmeleri izleyip iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olmak |
13 | 77280 | Genel öğretim yöntemlerini bilerek ortaöğretime özgü özel öğretim yöntemlerini geliştirip uygulayabilmek. |
14 | 77281 | Öğrencilerin bireysel farklılıklarına, gelişim ve ihtiyaçlarına uygun bir şekilde eğitim, değerlendirme ve yönlendirme becerilerine sahip olmak. |
15 | 77282 | Yeni eğitim modellerine uygun günlük plan hazırlayabilmek, uygulama ile ilgili kayıt, belge ve raporları hazırlama becerisine sahip olmak. |
16 | 77283 | Meslek ile ilgili yeni gelişmeleri takip edebilmek, yasa ve yönetmelikleri bilmek ve mesleki-etik sorumluluk anlayışı kazanmak. |
17 | 77284 | Öğrencileri özgün, paylaşımcı, girişimci, özgüveni yüksek, kendi başına karar verebilen, başkalarının haklarına saygılı, yaratıcı, sorgulayıcı bireyler olarak gelişmelerini sağlayabilmek için gerekli donanımlara sahip olmak |
18 | 77285 | Sağlıklı yaşam, ilkyardım ve beslenme konularında bilgi sahibi olmak ve gerekli önlemleri almak |
- 1.
- Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.
- 1.
- Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme.
- 2.
- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme.
- 1.
- Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme
- 2.
- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme
- 3.
- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri planlayabilme ve yönetebilme
- 1.
- Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme
- 2.
- Öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme
- 3.
- Yaşamboyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme.
- 1.
- Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme
- 2.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
- 3.
- Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve bunları uygulayabilme.
- 4.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- 5.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme.
- 1.
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etme
- 2.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite kültürü ve kültürel değerlerin korunması ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma
TYYÇ | Program Çıktıları | ||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ||
BİLGİ | 1 | ||||||||||||||||||
BECERİ | 1 | ||||||||||||||||||
2 | |||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER ( Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği ) | 1 | ||||||||||||||||||
2 | |||||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER ( Öğrenme Yetkinliği ) | 1 | ||||||||||||||||||
2 | |||||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER ( İletişim ve Sosyal Yetkinlik ) | 1 | ||||||||||||||||||
2 | |||||||||||||||||||
3 | |||||||||||||||||||
4 | |||||||||||||||||||
5 | |||||||||||||||||||
YETKİNLİKLER ( Alana Özgü Yetkinlik ) | 1 | ||||||||||||||||||
2 |
Yıl: 1, Dönem: 1 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
ATİ101 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BİAE101 | Genel Biyoloji I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 6 |
BİAE103 | Genel Biyoloji Laboratuvarı I | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO101 | Genel Biyoloji I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 8 |
BYO105 | Sistematiğin Esasları | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
BYO107 | Genel Biyoloji Lab.-I | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 |
EGGK105 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGGK107 | Yabancı Dil I | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGGK109 | Türk Dili I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
EGGK111 | Bilişim Teknolojileri | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
EGMB101 | Eğitime Giriş | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB103 | Eğitim Psikolojisi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT101 | Eğitim Bilimine Giriş | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
TBKİM103 | Genel Kimya I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
TDİ101 | Türk Dili I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
YD101 | Yabancı Dil I | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Yıl: 1, Dönem: 2 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
ATİ102 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BİAE102 | Genel Biyoloji II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 6 |
BİAE104 | Genel Biyoloji Laboratuvarı II | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BİAE106 | Genel Kimya | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
BİAE108 | Genel Kimya Laboratuvarı | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO102 | Genel Biyoloji II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 8 |
BYO108 | Genel Biyoloji Lab.-II | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 |
BYO110 | Bilim Tarihi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
EGGK106 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGGK108 | Yabancı Dil II | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGGK110 | Türk Dili II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
EGMB102 | Eğitim Sosyolojisi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB104 | Eğitim Felsefesi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGT102 | Eğitim Psikolojisi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
TBKİM104 | Genel Kimya II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
TDİ102 | Türk Dili II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
YD102 | Yabancı Dil II | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Yıl: 2, Dönem: 3 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
BİAE | AE SEÇMELİ (Biyoloji) | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 24 |
BİAE203 | Biyoloji Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
BİAE205 | Zooloji I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BİAE207 | Zooloji Laboratuvarı I | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BİAE209 | Sitoloji | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
BİAE211 | Organik Kimya | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
BYO201 | Sitoloji | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
BYO203 | Omurgasızlar I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
BYO205 | Bitki Anatomisi ve Morfolojisi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
BYO207 | Mikrobiyoloji I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BYO209 | Hayvan Ekolojisi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
BYO217 | Sitoloji Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO219 | Omurgasızlar I Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO221 | Bitki Anatomisi ve Morfolojisi Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO223 | Mikrobiyoloji I Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO-A1 | Seçmeli I | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGGK | GK SEÇMELİ | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 12 |
EGMB | MB SEÇMELİ | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 24 |
EGMB201 | Türk Eğitim Tarihi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB203 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGTM205 | Öğrenme ve Öğretme Kuramları | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
Yıl: 2, Dönem: 4 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
BİAE204 | Biyolojide Öğretim Programları | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
BİAE206 | Zooloji II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BİAE208 | Zooloji Laboratuvarı II | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BİAE210 | Biyokimya | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BİAE212 | Mikrobiyoloji | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BİAE214 | Mikrobiyoloji Laboratuvarı | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO202 | Hayvan Histolojisi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
BYO204 | Mikrobiyoloji II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
BYO206 | Omurgasızlar II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
BYO208 | Bitki Ekolojisi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
BYO210 | Bitki Embriyolojisi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BYO218 | Hayvan Histolojisi Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO220 | Mikrobiyoloji II Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO222 | Omurgasızlar II Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO-A2 | Seçmeli II | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB202 | Öğretim Teknolojileri | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB204 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGTM208 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
Yıl: 3, Dönem: 5 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
BİAE305 | Biyoloji Öğretimi I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
BİAE307 | Botanik I | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BİAE309 | Botanik Laboratuvarı I | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BİAE311 | İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
BİAE313 | Moleküler Biyoloji | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BYO301 | Tohumsuz Bitki Taksonomisi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
BYO303 | Hayvan Fizyolojisi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
BYO305 | Genetik | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
BYO307 | Biyokimya I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
BYO315 | Tohumsuz Bitki Taksonomisi Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO317 | Hayvan Fizyolojisi Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO319 | Biyokimya I Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO-A3 | Seçmeli III | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB301 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB303 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGTM305 | Ölçme ve Değerlendirme | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
EGTM309 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 3 |
Yıl: 3, Dönem: 6 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
BİAE304 | Biyoloji Öğretimi II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
BİAE306 | Botanik II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BİAE308 | Botanik Laboratuvarı II | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BİAE310 | Genetik | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BİAE312 | Ekoloji | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
BYO302 | Tohumlu Bitkiler Taksonomisi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
BYO304 | Bitki Fizyolojisi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
BYO306 | Çevre Eğitimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
BYO308 | Biyokimya II | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
BYO316 | Tohumlu Bitkiler Taksonomisi Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO320 | Bitki Fizyolojisi Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO322 | Biyokimya II Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO-A4 | Seçmeli IV | SDG | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB302 | Eğitimde Ahlak ve Etik | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGMB304 | Sınıf Yönetimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
EGTM304 | Sınıf Yönetimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
EGTM310 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 3 |
Yıl: 4, Dönem: 7 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
BİAE403 | Biyoloji Öğretiminde Laboratuvar Uygulamaları | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 4 |
BYO403 | Omurgalılar I | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
BYO405 | İnsan Anatomisi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
BYO407 | Evolüsyon | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
BYO409 | Hayvan Embriyolojisi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
BYO411 | Alan Eğitimi Araştırma Projesi | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 4 |
BYO415 | Omurgalılar I Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
EGTM403 | Okul Deneyimi | Zorunlu | 1 | 4 | 0 | 3 | 6 |
EGTM405 | Program Geliştirme ve Öğretimi | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
Yıl: 4, Dönem: 8 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | T | U | L | Kredi | AKTS |
BİAE404 | Sağlık Eğitimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BİAE406 | Çevre Eğitimi | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
BYO402 | Omurgalılar II | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
BYO404 | Moleküler Biyoloji | Zorunlu | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
BYO412 | Omurgalılar II Lab. | Zorunlu | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 |
BYO414 | Rehberlik | Zorunlu | 3 | 0 | 0 | 3 | 5 |
EGTM402 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Zorunlu | 2 | 2 | 0 | 3 | 4 |
EĞTM404 | Öğretmenlik Uygulaması | Zorunlu | 2 | 6 | 0 | 5 | 8 |
EGTM406 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Zorunlu | 1 | 2 | 0 | 2 | 5 |
Yıl: 1, Dönem: 1 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
GKA107 | Yabancı Dil I(Almanca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
GKF107 | Yabancı Dil I(Fransızca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
GKİ107 | Yabancı Dil I(İngilizce) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
YDA101 | Almanca I | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | |
YDF101 | Fransızca I | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | |
YDİ101 | İngilizce I | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Yıl: 1, Dönem: 2 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
GKA108 | Yabancı Dil II (Almanca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
GKF108 | Yabancı Dil II (Fransızca) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
GKİ108 | Yabancı Dil II (İngilizce) | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
YDA102 | Almanca II | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | |
YDF102 | Fransızca II | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 | |
YDİ102 | İngilizce II | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Yıl: 2, Dönem: 3 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
BYAE001 | Bilim Felsefesi ve Bilimin Doğası | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
BYAE002 | Biyofizik | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
BYAE003 | Biyoloji Ders Kitabı İncelemesi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
BYAE004 | Biyoloji Öğretiminde Materyal Tasarımı | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
BYAE005 | Biyoloji Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
BYAE006 | Biyolojik Okuryazarlık | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
BYAE007 | Disiplinlerarası Biyoloji Öğretimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
BYAE008 | Embriyoloji | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
BYAE009 | Evrim Teorisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
BYAE010 | Hidrobiyoloji | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
BYAE011 | Histoloji | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
BYAE012 | Parazitoloji | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
BYAE013 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
BYO211 | Türkiye'nin Biyolojik Zenginlikleri | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
BYO213 | Davranış Biyolojisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
BYO215 | Çevre Biyolojisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK001 | Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK002 | Beslenme ve Sağlık | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK003 | Bilim Tarihi ve Felsefesi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK004 | Bilim ve Araştırma Etiği | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK005 | Ekonomi ve Girişimcilik | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK006 | Geleneksel Türk El Sanatları | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK007 | İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK008 | İnsan İlişkileri ve İletişim | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK009 | Kariyer Planlama ve Geliştirme | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK010 | Kültür ve Dil | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK011 | Medya Okuryazarlığı | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK012 | Mesleki İngilizce | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK013 | Sanat ve Estetik | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK014 | Türk Halk Oyunları | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK015 | Türk İşaret Dili | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK016 | Türk Kültür Coğrafyası | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK017 | Türk Musikisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGGK018 | Türk Sanatı ve Tarihi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
EGMB001 | Açık ve Uzaktan Öğrenme | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB002 | Çocuk Psikolojisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB003 | Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB004 | Eğitim Hukuku | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB005 | Eğitim Antropolojisi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB006 | Eğitim Tarihi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB007 | Eğitimde Drama | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB008 | Eğitimde Program Dışı Etkinlikler | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB009 | Eğitimde Program Geliştirme | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB010 | Eğitimde Proje Hazırlama | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB011 | Eleştirel ve Analitik Düşünme | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB012 | Hastanede Yatan Çocukların Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB013 | Kapsayıcı Eğitim | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB014 | Karakter ve Değer Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB015 | Karşılaştırmalı Eğitim | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB016 | Mikro Öğretim | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB017 | Müze Eğitimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB018 | Okul Dışı Öğrenme Ortamları | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB019 | Öğrenme Güçlüğü | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB020 | Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB021 | Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 | |
EGMB022 | Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
Yıl: 2, Dönem: 4 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
BYO212 | İlkyardım | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
BYO214 | Genel Toprak Bilimi | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
BYO216 | Doğa Koruma | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
Yıl: 3, Dönem: 5 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
BYO309 | Sağlıklı Yaşam ve Beslenme | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
BYO311 | Biyolojik Mücadele | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
BYO313 | Vitaminler | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
Yıl: 3, Dönem: 6 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | T | U | L | Kredi | AKTS | |
BYO310 | Ekonomik ve Tıbbi Bitkiler | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
BYO312 | Biyolojide Temel Kavramlar | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 | |
BYO314 | Biyoteknoloji | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |