Ondokuz Mayıs Üniversitesi Bilgi Paketi - Ders Kataloğu

Ders Öğretim Planı

Ders KoduDers AdıDers TürüYılYarıyılAKTS
0
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
Dersin Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğrenme Çıktıları
  1. Özel ya da resmi kamu kurum ve kuruluşlarında gerçekleştirebileceği iş görüşmelerinde, mülakatlarda talep edilen tasarımları, portfolyolarını ya da özel projelerini sunum yaparak açıklayabilirler, kendilerini rahatlıkla ifade edebilirler.
  2. Kişisel sunum ve iş görüşme teknikleri konusunda bilgi sahibi olurlar.
  3. Hem basılı hem de dijital ortamlarda kullanılmak üzere estetik, özgün, yaratıcı ve işlevsel portfolyo tasarlayabilirler.
Öğrenim Türü
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Diğer Husular
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Dersin İçeriği
Haftalık Ders İçeriği
Hafta Teorik Uygulama Laboratuar
1.Dersin dönem süresince nasıl yürütüleceğine ilişkin bilgi verilmesi, iş görüşmeleri için kişisel sunumun tanımlanması, kişisel sunum teknikleri ve beden dili kullanımı Literatür hazırlığı
2. Öğrencilerin özel ya da resmi kamu kurum ve kuruluşlarda gerçekleştirebileceği iş görüşmeleri ve mülakatlarda talep edilen bir takım tasarımları, portfolyolarını, özel projelerini müşterilerine ya da işverene sunum yaparak açıklayabilmesi, onları bu konuda ikna edebilmesi, kendilerini rahatlıkla ifade edebilmeleri ve deneyim kazanabilmeleri için kişisel sunum yapmaları. Sunum hazırlığı
3.Öğrencilerin özel ya da resmi kamu kurum ve kuruluşlarda gerçekleştirebileceği iş görüşmeleri ve mülakatlarda talep edilen bir takım tasarımları, portfolyolarını, özel projelerini müşterilerine ya da işverene sunum yaparak açıklayabilmesi, onları bu konuda ikna edebilmesi, kendilerini rahatlıkla ifade edebilmeleri ve deneyim kazanabilmeleri için kişisel sunum yapmaları. Araştırma, inceleme
4. Öğrencilerin özel ya da resmi kamu kurum ve kuruluşlarda gerçekleştirebileceği iş görüşmeleri ve mülakatlarda talep edilen bir takım tasarımları, portfolyolarını, özel projelerini müşterilerine ya da işverene sunum yaparak açıklayabilmesi, onları bu konuda ikna edebilmesi, kendilerini rahatlıkla ifade edebilmeleri ve deneyim kazanabilmeleri için kişisel sunum yapmaları. Araştırma, inceleme
5. Öğrencilerin özel ya da resmi kamu kurum ve kuruluşlarda gerçekleştirebileceği iş görüşmeleri ve mülakatlarda talep edilen bir takım tasarımları, portfolyolarını, özel projelerini müşterilerine ya da işverene sunum yaparak açıklayabilmesi, onları bu konuda ikna edebilmesi, kendilerini rahatlıkla ifade edebilmeleri ve deneyim kazanabilmeleri için kişisel sunum yapmaları. Araştırma, inceleme
6. Öğrencilerin özel ya da resmi kamu kurum ve kuruluşlarda gerçekleştirebileceği iş görüşmeleri ve mülakatlarda talep edilen bir takım tasarımları, portfolyolarını, özel projelerini müşterilerine ya da işverene sunum yaparak açıklayabilmesi, onları bu konuda ikna edebilmesi, kendilerini rahatlıkla ifade edebilmeleri ve deneyim kazanabilmeleri için kişisel sunum yapmaları. Araştırma, inceleme
7.Basılı ve dijital portfolyo tasarımı için haftalık iş akış çizelgesinin oluşturulması, basılı ve dijital portfolyo ile sosyal medya ortamlarında (Pinterest, Behance, blogspot vb.) yer verilecek uygulamaların gruplandırılması, özgeçmiş (cv) oluşturma, kişisel kartvizit tasarımı Araştırma, inceleme
8.Basılı ve dijital portfolyo tasarımı için haftalık iş akış çizelgesinin oluşturulması, basılı ve dijital portfolyo ile sosyal medya ortamlarında (Pinterest, Behance, blogspot vb.) yer verilecek uygulamaların gruplandırılması, özgeçmiş (cv) oluşturma, kişisel kartvizit tasarımı Araştırma, inceleme
9.Ara sınav
10.Basılı ve dijital portfolyo tasarımı için haftalık iş akış çizelgesinin oluşturulması, basılı ve dijital portfolyo ile sosyal medya ortamlarında (Pinterest, Behance, blogspot vb.) yer verilecek uygulamaların gruplandırılması, özgeçmiş (cv) oluşturma, kişisel kartvizit tasarımı Araştırma, inceleme
11.Basılı ve dijital portfolyo tasarımının özgünlük, yaratıclık ve işlevselliğe bağlı olarak sürdürülmesi; sosyal medya ortamlarının (Pinterest, Behance, blogspot vb.) etkili kullanılabilmesi. Araştırma, inceleme
12.Basılı ve dijital portfolyo tasarımının özgünlük, yaratıclık ve işlevselliğe bağlı olarak sürdürülmesi; sosyal medya ortamlarının (Pinterest, Behance, blogspot vb.) etkili kullanılabilmesi. Araştırma, inceleme
13.Basılı ve dijital portfolyo tasarımının özgünlük, yaratıclık ve işlevselliğe bağlı olarak sürdürülmesi; sosyal medya ortamlarının (Pinterest, Behance, blogspot vb.) etkili kullanılabilmesi. Araştırma, inceleme
14.Basılı ve dijital portfolyo tasarımının özgünlük, yaratıclık ve işlevselliğe bağlı olarak tamamlanması; sosyal medya ortamlarına (Pinterest, Behance, blogspot vb.) sunumların aktarılması ve dönemin genel olarak değerlendirmesi. Araştırma, inceleme
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetKatkı (%)
Ara Sınav1100
Ev Ödevi00
Toplam100
Yarıyıl (Yıl) Sonu EtkinlikleriAdetKatkı (%)
Sözlü Sınav1100
Toplam100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
Toplam100
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerAdetSüresi(saat)Toplam İş Yükü(saat)
Ara Sınav144
Final Sınavı144
Derse Katılım13452
Uygulama/Pratik13226
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma144
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma3412
Okuma428
Toplam110