Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Yıl | Dönem | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
KMO404 | Biyokimya Lab. | 927001 | 4 | 8 | 4 |
Dersin Amacı
Dersin Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Diğer Hususlar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Dersin İçeriği
# | Etkinlikler | Adet | Yuzde Katkısı | Yarıyıl İci Etkinlik | Yıl Sonu Etkinlik |
---|---|---|---|---|---|
90 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 0 | 40 | ||
91 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 0 | 60 | ||
1 | Ara Sınav | 1 | 60 | 1 | |
4 | Quiz | 1 | 20 | 1 | |
20 | Rapor Hazırlama | 1 | 20 | 1 | |
2 | Final Sınavı | 1 | 100 | 1 |
# | Etkinlikler | Adet | Süresi(saat) | Toplam İş Yükü(saat) |
---|---|---|---|---|
1 | Ara Sınav | 1 | 4 | 4 |
2 | Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
5 | Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
7 | Laboratuvar | 14 | 4 | 56 |
8 | Rehberli Problem Çözümü | 14 | 1 | 14 |
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuar | Ders Notları |
---|---|---|---|---|
1 | Cam malzemelerin kalibrasyonu | 4 |
Biyokimya Lab. Föyü.pdf |
|
2 | Tampon çözeltiler ve tampon karakterin incelenmesi | 4 |
Biyokimya Lab. Föyü.pdf |
|
3 | Titrasyon eğrileri ve amino asitlerin asit-baz özelliklerinin incelenmesi | 4 |
Biyokimya Lab. Föyü.pdf |
|
4 | Proteinlerin çözünürlüğüne etki eden faktörlerin incelenmesi | 4 |
Biyokimya Lab. Föyü.pdf |
|
5 | Spektrofotometrik yöntemlerle protein miktarlarının belirlenmesi | 4 |
Biyokimya Lab. Föyü.pdf |
|
6 | Üreaz kinetiği | 4 |
Biyokimya Lab. Föyü.pdf |
|
7 | Serumda kolesterol miktarı tayini | 4 |
Biyokimya Lab. Föyü.pdf |
|
8 | Arasınav | 4 | ||
9 | Kalitatif ve kantitatif karbohihrat tayinleri | 4 |
Biyokimya Lab. Föyü.pdf |
|
10 | Ökaryot hücrelerde DNA izolasyonu | 4 |
Biyokimya Lab. Föyü.pdf |
|
11 | Besinlerde C vitamini içeriğinin belirlenmesi | 4 |
Biyokimya Lab. Föyü.pdf |
|
12 | Telafi deneyi | 4 |
Biyokimya Lab. Föyü.pdf |
|
13 | Telafi deneyi | 4 |
Biyokimya Lab. Föyü.pdf |
|
14 | Telafi deneyi | 4 |
Biyokimya Lab. Föyü.pdf |
|
15 | ||||
16 |
# | Öğrenme Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 1480004 | Biyomoleküllerin tayini ve belirlenmesinde gerekli teknikleri uygulayabilecek donanıma sahip olunması |
2 | 1480005 | Biyomoleküllerin izolasyonu, saflaştırılması ve karakterizasyonunda kullanılacak teknikleri belirleyebilecek donanıma sahip olunması |
# | Program Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 77250 | Kimya konularında bilgi sahibi olmak ve bu bilgileri Kimya eğitimine uygulama becerisi kazanmak |
2 | 77251 | Kimya eğitimi alanındaki eğitim modellerini ve kuramları bilmek |
3 | 77252 | Kimya eğitimi alanında eğitim problemlerini tanıma, modelleme ve çözme becerisi kazanmak |
4 | 77253 | Özel alanda seçilen bir konuda bilimsel araştırma projesi hazırlama, veri toplama, verileri analiz etme, değerlendirme, raporlaştırma ve projeyi sunma. |
5 | 77254 | Atatürk´ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti´nin birer ferdi olarak, Atatürk İlkeleri´ni yürüterek, anlayarak, içtenlikle benimseyip, ülkesini çağdaş düzeye taşımak için gerekli donanımlara sahip olmak. |
6 | 77255 | Eğitim uygulamaları için gerekli çağdaş teknikleri ve hesaplama araçlarını kullanabilme becerisi kazanmak. |
7 | 77256 | Çeşitli öğretim teknolojileri yoluyla nitelikli öğretim materyallerinin geliştirilmesi, seçilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi becerilerine sahip olmak |
8 | 77257 | Eğitim uygulamalarında disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme becerisi kazanmak. |
9 | 77258 | Eğitim uygulamalarında bağımsız davranma, inisiyatif kullanma ve yaratıcılık becerisi kazanmak. |
10 | 77259 | Yaşam boyu öğrenme davranışı kazanmak. |
11 | 77260 | Öğretmenlik mesleğinin gerektirdiği etkili iletişim becerilerine ve Türkçeyi düzgün kullanma becerilerine sahip olmak. |
12 | 77261 | Alanındaki gelişmeleri izleyip iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olmak. |
13 | 77262 | Genel öğretim yöntemlerini bilerek ortaöğretime özgü özel öğretim yöntemlerini geliştirip uygulayabilmek. |
14 | 77263 | Öğrencilerin bireysel farklılıklarına, gelişim ve ihtiyaçlarına uygun bir şekilde eğitim, değerlendirme ve yönlendirme becerilerine sahip olmak. |
15 | 77264 | Yeni eğitim modellerine uygun günlük plan hazırlayabilmek, uygulama ile ilgili kayıt, belge ve raporları hazırlama becerisine sahip olmak. |
16 | 77265 | Meslek ile ilgili yeni gelişmeleri takip edebilmek, yasa ve yönetmelikleri bilmek ve mesleki-etik sorumluluk anlayışı kazanmak. |
17 | 77266 | Öğrencileri özgün, paylaşımcı, girişimci, özgüveni yüksek, kendi başına karar verebilen, başkalarının haklarına saygılı, yaratıcı, sorgulayıcı bireyler olarak gelişmelerini sağlayabilmek için gerekli donanımlara sahip olmak |