Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Yıl | Dönem | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
EGTM310 | Özel Öğretim Yöntemleri II | 927001 | 3 | 6 | 4 |
Dersin Amacı
Dersin Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Diğer Hususlar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Dersin İçeriği
# | Etkinlikler | Adet | Yuzde Katkısı | Yarıyıl İci Etkinlik | Yıl Sonu Etkinlik |
---|---|---|---|---|---|
90 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 0 | 40 | ||
91 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 0 | 60 | ||
1 | Ara Sınav | 1 | 20 | 1 | |
21 | Rapor Sunma | 7 | 30 | 1 | |
22 | Proje Hazırlama | 7 | 30 | 1 | |
29 | Bireysel Çalışma | 7 | 20 | 1 | |
2 | Final Sınavı | 1 | 20 | 1 | |
38 | Rapor Hazırlama | 5 | 40 | 1 | |
39 | Rapor Sunma | 5 | 40 | 1 |
# | Etkinlikler | Adet | Süresi(saat) | Toplam İş Yükü(saat) |
---|---|---|---|---|
1 | Ara Sınav | 1 | 6 | 6 |
20 | Rapor Hazırlama | 12 | 3 | 36 |
21 | Rapor Sunma | 12 | 3 | 36 |
29 | Bireysel Çalışma | 12 | 2 | 24 |
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuar | Ders Notları |
---|---|---|---|---|
1 | Mikro öğretim uygulamalarının tanıtımı, ders yöntem ve tekniklerinin kısaca değerlendirilmesi ve uygulanacak yöntem ve tekniklerin ve kimya konularının seçimi | |||
2 | Seçilen yöntemin mikro öğretim uygulaması | |||
3 | Değerlendirme ve yeni yöntemin mikro öğretim uygulaması | |||
4 | Değerlendirme ve yeni yöntemin mikro öğretim uygulaması | |||
5 | Değerlendirme ve yeni yöntemin mikro öğretim uygulaması | |||
6 | Değerlendirme ve yeni yöntemin mikro öğretim uygulaması | |||
7 | Değerlendirme ve yeni yöntemin mikro öğretim uygulaması | |||
8 | Değerlendirme ve yeni yöntemin mikro öğretim uygulaması | |||
9 | ARASINAV | |||
10 | Değerlendirilen yöntemin yeniden sunumu | |||
11 | Değerlendirilen yöntemin yeniden sunumu | |||
12 | Değerlendirilen yöntemin yeniden sunumu | |||
13 | Değerlendirilen yöntemin yeniden sunumu | |||
14 | Değerlendirilen yöntemin yeniden sunumu | |||
15 | ||||
16 |
# | Öğrenme Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 1476965 | Öğrenciler; öğretim ilkelerini kimya öğretim programının amaçları doğrultusunda kavrar, |
2 | 1476966 | Öğrenci; alana özgü öğretim metodolojilerinin nasıl kullanılacağını açıklar, |
3 | 1476967 | Öğrenciler; konu alanına uygun yöntem, teknik ve materyalleri seçer, |
4 | 1476968 | Öğrenciler; öğretim programı için öğrenme etkinlikleri tasarlar |
5 | 1476969 | Öğrenciler, Öğretim ortamında öğretim yöntem ve tekniklerini uygular |
6 | 1476983 | .öğrenciler; Mikro öğretim uygulamalarını planlamak ve değerlendirir |
7 | 1476984 | Öğrenciler; kimya öğretimini değerlendirir, |
# | Program Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 77250 | Kimya konularında bilgi sahibi olmak ve bu bilgileri Kimya eğitimine uygulama becerisi kazanmak |
2 | 77251 | Kimya eğitimi alanındaki eğitim modellerini ve kuramları bilmek |
3 | 77252 | Kimya eğitimi alanında eğitim problemlerini tanıma, modelleme ve çözme becerisi kazanmak |
4 | 77253 | Özel alanda seçilen bir konuda bilimsel araştırma projesi hazırlama, veri toplama, verileri analiz etme, değerlendirme, raporlaştırma ve projeyi sunma. |
5 | 77254 | Atatürk´ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti´nin birer ferdi olarak, Atatürk İlkeleri´ni yürüterek, anlayarak, içtenlikle benimseyip, ülkesini çağdaş düzeye taşımak için gerekli donanımlara sahip olmak. |
6 | 77255 | Eğitim uygulamaları için gerekli çağdaş teknikleri ve hesaplama araçlarını kullanabilme becerisi kazanmak. |
7 | 77256 | Çeşitli öğretim teknolojileri yoluyla nitelikli öğretim materyallerinin geliştirilmesi, seçilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi becerilerine sahip olmak |
8 | 77257 | Eğitim uygulamalarında disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme becerisi kazanmak. |
9 | 77258 | Eğitim uygulamalarında bağımsız davranma, inisiyatif kullanma ve yaratıcılık becerisi kazanmak. |
10 | 77259 | Yaşam boyu öğrenme davranışı kazanmak. |
11 | 77260 | Öğretmenlik mesleğinin gerektirdiği etkili iletişim becerilerine ve Türkçeyi düzgün kullanma becerilerine sahip olmak. |
12 | 77261 | Alanındaki gelişmeleri izleyip iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olmak. |
13 | 77262 | Genel öğretim yöntemlerini bilerek ortaöğretime özgü özel öğretim yöntemlerini geliştirip uygulayabilmek. |
14 | 77263 | Öğrencilerin bireysel farklılıklarına, gelişim ve ihtiyaçlarına uygun bir şekilde eğitim, değerlendirme ve yönlendirme becerilerine sahip olmak. |
15 | 77264 | Yeni eğitim modellerine uygun günlük plan hazırlayabilmek, uygulama ile ilgili kayıt, belge ve raporları hazırlama becerisine sahip olmak. |
16 | 77265 | Meslek ile ilgili yeni gelişmeleri takip edebilmek, yasa ve yönetmelikleri bilmek ve mesleki-etik sorumluluk anlayışı kazanmak. |
17 | 77266 | Öğrencileri özgün, paylaşımcı, girişimci, özgüveni yüksek, kendi başına karar verebilen, başkalarının haklarına saygılı, yaratıcı, sorgulayıcı bireyler olarak gelişmelerini sağlayabilmek için gerekli donanımlara sahip olmak |
Program Çıktısı | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ||
Öğrenme Çıktısı |
1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||
3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||
4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | ||||
5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | ||||
6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | ||||
7 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |