Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Yıl | Dönem | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
VST606 | Hayvan Türlerinde Seksüel Siklus ve Biçimleri | 927003 | 1 | 1 | 6 |
Dersin Amacı
Dersin Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Diğer Hususlar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Dersin İçeriği
# | Etkinlikler | Adet | Yuzde Katkısı | Yarıyıl İci Etkinlik | Yıl Sonu Etkinlik |
---|---|---|---|---|---|
90 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 0 | 40 | ||
91 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 0 | 60 | ||
1 | Ara Sınav | 1 | 100 | 1 | |
2 | Final Sınavı | 1 | 100 | 1 |
# | Etkinlikler | Adet | Süresi(saat) | Toplam İş Yükü(saat) |
---|---|---|---|---|
2 | Final Sınavı | 1 | 3 | 3 |
5 | Derse Katılım | 12 | 3 | 36 |
29 | Bireysel Çalışma | 10 | 11 | 110 |
Hafta | Teorik | Uygulama | Laboratuar | Ders Notları |
---|---|---|---|---|
1 | Puberta | |||
2 | Puberta yaşını etkileyen faktörler | |||
3 | Seksüel siklus türleri | |||
4 | Türlere göre seksüel sikluslar | |||
5 | Türlere göre seksüel sikluslar | |||
6 | Türlere göre seksüel sikluslar | |||
7 | Ara sınav | |||
8 | Kızgınlık belirtileri | |||
9 | Kızgınlık belirtileri | |||
10 | Kızgınlık belirtileri | |||
11 | Kızgınlık saptama yöntemleri | |||
12 | Kızgınlık saptama yöntemleri | |||
13 | Kızgınlık saptama yöntemleri | |||
14 | Kızgınlık saptama yöntemleri | |||
15 | ||||
16 |
# | Öğrenme Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 1649182 | Yüksek Lisans düzeyinde bilgi ve beceri elde edilmesi |
2 | 1649181 | İleri Androloji,Suni Tohumlama ve Reprodüksiyon bilgisi |
3 | 1649183 | Hayvan türlerinde seksüel siklus tiplerinin bilgisi. |
4 | 1649184 | Kızgınlık belirtilerinin hayvan türlerine göre izlenmesi ve belirlenmesinin bilgisi |
# | Program Çıktı Id | Açıklama |
---|---|---|
1 | 67381 | Veteriner Dölerme ve Suni Tohumlama alanında yeterli bilimsel teorik ve uygulama prensibine sahip olan kendi başına bilimsel bir araştırma çalışması planlayıp yürütebilen, elde ettiği verileri bilimsel olarak yorumlayarak bir sonuca ulaşabilen bireyler yetiştirmektir. |
2 | 67382 | Yüksek Lisans düzeyinde bilgi ve beceri elde edilmesi. |
3 | 67389 | Alanındaki bilimsel, teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri tanıtarak, yaşadığı toplumun bilgi toplumu olma ve bunu sürdürebilme sürecine katkıda bulunabilme. |
4 | 67390 | Eğitimini tamamladığı programın kendisine sağladığı yetki ve sorumlulukların farkında olarak, mesleği icra etme bilincine sahip olma. |
5 | 67387 | Alanı ile ilgili çalışmalarda araştırma yöntemlerini kullanabilmede üst düzey beceriler kazanmış olma. |
6 | 67386 | Yeni ve karmaşık düşüncelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme |
7 | 67385 | Alanındaki yeni bilgileri sistematik bir yaklaşımla değerlendirebilme ve kullanabilme. |
8 | 67383 | Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşabilme. |
9 | 67388 | İleri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurabilme ve tartışabilme. |
10 | 67384 | Alanındaki yeni bilgileri sistematik bir yaklaşımla değerlendirebilme ve kullanabilme. |